piątek, 24 listopada 2017

Ślubna z bordowym akcentem

Dzień dobry wszystkim!
Diś mój ostatni post dla Manuny. Żegnam się z tym wspaniałym miejscem i DT,w którym mogłam zarówno inspirować przez długi czas jak i być inspirowana przez śliczne tekturki oraz wspaniałe i zdolne koleżanki z zespołu.
Na pożegnanie kartka ślubna utrzymana w naturalnym "eco" klimacie ( dzięki motywowi drewna na papierze oraz w tekturkach), ale z dość kontrastującymi kolorystycznie soczyście bordowymi dodatkami. Niektóre z tekturkowych serduszek pokolorowałam bordow mgiełką, a jedno jeszcze dodatkowo
potraktowałam cracle akcent. Użyłam Borderów z kolekcji Królowa Śniegu , wspomnianych już serduszek oraz pieńków.


 





Ornament wewnątrz kartki,który zdobi kieszonkę na pieniądze, również pochodzi z kolekcji Królowa Śniegu.







Szaneta






4 komentarze: