środa, 8 listopada 2017

Męska karteczka ...

Witajcie :) 
Tak wiem wszędzie dookoła bożonarodzeniowe inspiracje a ja wyskakuję z kartką dla faceta :P Co zrobić taki ze mnie przekorny typ. A że jak twierdzę temat ten nie jest moim ulubionym to "ostro" z nim walczę ;)


Tym razem sięgnęłam po tekturki z narzędziami. Trochę jak zawsze zamotałam i zamiast stołu 3D mamy płaską kompozycję w stylu vintage. Mam nadzieje, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu.




Kartka w stylu "pozornego bałaganu", gdzie poza tekturkami pojawiają się inne elementy takie jak: metalowy klucz, dziecięce atrybuty: miś kokardka, papierowe samolociki i gwiazdki. Całość na patchworkowym tle, mocno pod tuszowana i poszarpana na linii brzegów. Są i charakterystyczne dla mnie chlapania.


Jakby ktoś chciał zobaczyć inne wersje tych karteczek 
zapraszam na mojego bloga ---> klik ...
Do napisania ...



Użyte materiały:

http://manuna.pl/produkt/gwiazdki-zestawhttp://manuna.pl/produkt/stol-warsztatowy-3d
 

4 komentarze: